Şalvarlı Badminton Gazete Haberleri

Sponsorluk: Balkan Şampiyonası

Thursday 26 May 2011

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İLE BADMİNTON FEDERASYONU ARASINDA İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ


MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İLE BADMİNTON FEDERASYONU ARASINDA İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ - BADMİNTON FEDERASYONU BAŞKANI MURAT ÖZMEKİK: - "81 İLDEKİ OKULLARDA BADMİNTONU YAYGINLAŞTIRACAĞIZ"


Türkiye Badminton Federasyonu Başkanı Murat Özmekik, 81 ildeki okullarda badminton sporunu yaygınlaştıracaklarını ve okullara malzeme yardımı yapacaklarını söyledi.

Milli Eğitim Bakanlığı ile Türkiye Badminton Federasyonu arasında ilk ve orta öğretim kurumlarında badminton sporunun yaygınlaştırılarak geliştirilmesine ilişkin protokol imzalandı. Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü toplantı salonundaki imza töreni öncesi konuşan Badminton Federasyonu Başkanı Özmekik, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı öncelikli olarak spor salonu bulunan, yatılı ve pansiyonlu okullar ile köy okullarında badminton sporunun sevdirilmesini amaçladıklarını belirterek, bu okullara federasyonca
malzeme yardımı yapılacağını duyurdu. Özmekik, 81 ilde badminton sporunu yaygınlaştıracaklarını ve okullarda bu sporun öğretilmesi ve sevdirilmesi için çaba göstereceklerini ifade etti.

Milli Eğitim Bakanlığı Okuliçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanı İsmail Toksöz ise, bugün Badminton Federasyonu ile yaptıklarını işbirliğini önümüzdeki dönemde tüm federasyonlarla yapmayı hedeflediklerini dile getirdi. Türkiye'de ilk ve ortaöğretim çağında 15 milyon öğrencinin bulunduğuna işaret eden Toksöz, her bir öğrencinin en az bir spor dalında faaliyette bulunmasını istediklerini söyledi. Toksöz, öğrencilerin enerjilerinispor alanında sarfetmeleri halinde şiddet eğilimlerinin de ortadan kalkacağına inandıklarını belirtti.

Konuşmaların ardından Türkiye Badminton Federasyonu Başkanı Özmekik ve Milli Eğitim Bakanlığı Okuliçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanı İsmail Toksöz, işbirliği protokolüne imza attı.

No comments:

Post a Comment